söndag 16 november 2008

Diverse..

Såsom varande PB av sällsynt stort mått släpade jag med övriga familjen till Fotomässan i Sthlm. Givetvis fanns det massor av grejor och en hel del läckra foton. Även också en hel del foton som vi ställde oss mycket frågande till, dvs halvsuddiga kort på högst vardagliga saker som vi garanterat hade raderat omgående. Inte utan att jag tycker att några av mina är betydligt bättre. Huvuddelen var dock riktigt bra, tex Mattias Klum´s håller ju världsklass. Man får också hålla hårt i plånboken däruppe...Senare på dagen hälsade vi på Kungsörs nyaste lilla kelpie. En riktigt söt liten valp som heter Yalla och bor hos Katja. Otroligt lugn och söt men jag gissar skenet bedrar och han kommer att visa mer kelpietakter när han gjort sig mer hemmastadd, eller hur Katja ;)
Ebba och jag avslutade kvällen med att gå upp till planen och köra lite apport och fritt följ. Det gick väl skapligt och hon blir bättre men som vanligt hänger minst lika mycket på mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för besöket.
Bilden nedan var ju kalassöt.
Vi ses igen.
/katja

Skicka en kommentar

Kom igen!