fredag 5 september 2008

En evighet

sedan jag skrev? Ja, kanske men inspirationen har inte direkt flödat :) Ochra har ju briljerat tillsammans med älskade sambo´n, riktigt roligt att de lyckades så bra. Vi har börjat låta Ebba känna lite på den lätta metallapporten och hon plockar den jättefint. Hon är verkligen otroligt mysig hund med mycket vilja och då inte alltid som vi vill... Hon hemfaller ibland åt "vadå gräset är blött så jag kissar inne..." Vi gick en längre sväng idag och då släppte jag henne så hon fick springa själv utan Sally o mamma, säkert nyttigt.
Tog några bilder också, älskling överraskade med att köpa en bok med massa fototips och det är välbehövligt då jag inte gått nån kurs och behöver verkligen lära mig.
Har uppdaterat albumet på meringa.se också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kom igen!